11/1-09, 24 minuter försent! =(!!

Här är lördagsgodiset, dock några minuter för sent. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;D
Haha, här kommer de :

Kan handla om Mickis och min kväll!

Micki kom hit, första gången hon inte var sen,
Skulle känna på hennes ben, den var inte len, ( huden )
Nu ångra hon sig nog att hon inte tog långbyxor,
Efter denna dikten kommer hon nog börja jaga mig med yxor!

Vi gick och gick efter hennes half baked glass,
Vi åt och åt i stora lass,
Från 7 eleven till hemköp, mcdonalds och hemmakväll,
Gav jag henne en liten smäll. ( Bara en liten.. på benet! hahahah :D )

Men du? Det är always better when we're together,
För det är vi, forever,
Haha, tyvärr bara som vänner,
Jag är ledsen och göra dig besviken men det är så jag känner,

Jag älskar dig Micki, ( jag har inte glömt dig Vera),
Trots det tror jag att du gillar Ben och han dära Jerry mera,
Haha nu får det vara nog och jag har nått mitt mål,
Sluta läs mer annars i era tänder får ni hål!


pusshay, en poet som skäms just nu!

/ Elle =) hahahahahahahahahahahahah
 

Kommentarer
Postat av: kari

bra rimmat elle

2009-01-11 @ 11:47:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Micki

Ja nu läser jag den igen. Det var ett tag sedan du satt framför datorn, halvt panikslagen för att klockan var över tolv och du absolut inte ville att Vera skulle märka att du var sen med inlägget.. för det skulle leda till tjafs och sånt gillar inte Ellemeli



Jag tycker fortfarande att den.. suger hårt. Dock på ett bra sätt! Den suger så mycket att den blir bra-



Men det absolut roligaste den kvällen var när vi satt vid datorn, jag sitter med benen i kors och så ogenerat som bara du kan, sträcker du fram handen och säger "eo micki har deu raokat beinen?" samtidigt som du säger det kände du efter och la märke till att så var inte fallet. Din min sa "shit va ska jag nu säga för nu såg hon min min, samtidig vill jag inte säga något taskigt" Du flinade sådär som du brukar göra när du tycker jag har fel skor eller kommer osminkad och vidrig hem till dig. Du lixom håller dig för skratt och försöker vara moraliskt rättvis.. det leder bara till att jag genomskådar dig och börjar asgarva.. du KAN inte förolämpa, det gör dig tillen härlig prick! Pöss på dig

2009-01-31 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0