12/1-09, it's never too late

Det är adrig försent. Det har jag insett nu.

Men skulle det verkligen inte gå, då har man i alla fall försökt och behöver aldrig tänka " tänk om "...

Vänner...Man kan ha varit riktigt bra vänner och tappat kontakten. Kanske har det hänt något, ( mer eller mindre obetydligt ), kanske har vänskapen bara runnit ut i sanden..
Men i de flesta fallen kan man hitta tillbaka. Vilket jag verkligen är glad för, jag tror till och med att man kan bli mycket tajtare och få en starkare vänskap om man lyckas med det.
Det har hänt mig innan och det händer fortfarande. Ibland känns det som ett mirakel. Ett vardagsmirakel.

De här små sakerna gör en lycklig, för man vet när en vän är en vän. Även om man inte alltid erkänner det i bråk och negångar, eller om det känns fel för stunden. Man vet. 
 
Är det värt att kämpa? Är det inte? Denna gången var det!




/ Ellemelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0