12/1-09 00:49

För dig som följer mina inlägg
För dig som bryr dig om mig
För dig som gjort min värld levande
För dig som älskar mig

Du vet att jag inte hade gjort detta i onödan, att jag inte hade gjort detta om det inte hade kännts rätt, idet e nte lätt för oss nej. Men nedgångarna tar död på mig 
ibland måste de bli sämre för att bli bättre
det är därför jag hoppas och önskar att du är kvar där för mig , för oss , när jag fått min tid, mitt space.

Du vet att jag inte är lika stark på att uttrycka mig, som du är. Inte ens i verkligheten..
ibland är du bara för perfekt, och inga fel kan jag hitta
Du vet nog även vilka motgångar vi haft på senaste,
snälla ge mig tid så jag kan hämta mig
så jag kan träffa dig
så jag kan känna
att för mig är du den enda!

Hoppas att jag får en tid med dig, en ensam tid då jag öppnar upp mig för dig. Berättar allt!
där vi TVÅ kan hjälpas åt, ge varandra råd och stöd, allt för att det ska bli bättre.

jag vill det!

/ vera




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0