13/1-09, Blondes do have more fun ;)

Hejhopp alla ( eller dig, om du bara är en!) som läser ;D

Det är så här att jag har ett tag velat göra en utseendeförändring, typ klippa lugg eller  färga håret brunt. MÖRK brunt.
Pang bom liksom, inget såntdär " först testar vi lite " utan mörkbrunt. Som jag en gång haft, då det var ett tag sen inser jag att jag passa mycket bättre i det nu. Men så kommer jag till mina bloondie bilder och ser vad som är mig. Men de gör jag inte på de mörkhåriga bilderna, nästan så att jag inte känner igen mig. Och hur sjukt är inte de?
Så I guess, for now, I'm still blond. Haha grattis till mig då eller?! =)

Men men, ni vet hur det är när man vill göra något nytt, spännande med sig själv! Något ska det bli, banne mig.
Något.. Men vad? Någon här med idéer? Skulle va kul o höra vad ni tkr o tänker. ( Ni kan också menas med 1, ni vet. Fint språk det är jag använder. )
Haha, ja för så e det.

I och med att min hårfärg är lite mer åt det guld-gyllene hållet kanske mer blonda slingor vore snyggt? 
Jag är blondare än bilden visar dock!

Tack och hej, saknar dig leverpastej! =/          / Ellebellibus
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0