13/1-09, påtvingat läger. För en dag, behövs !

hej!
imorgon har vi ingen skola, skönt. Vi slipper matten och extra matten för dom som går på det :)
Istället åker vi iväg till bosarp (kan ja tro det hette) med klassen.
Anledning: Få klassen till och kallas för en klass, lära känna varann, våga prata med varann osv.

och ja, det är så pass ja.. Folk i klassen är så grupperade  att vi inte ens kan hälsa på varann i korridoren, på bussen, eller nästan ännu värre.. när man står och väntar på bussen sitter hon där själv, väntar in bussen medans jag står 4 meter bort bara för att det är "så det ska vara" i den så kallade trenden som föddes till liv när vi började klassen. Det är så synd att vi själva fött den liksom :(
Det finns folk i klassen som fortfarande inte kan varandras namn och jag är även en av dom. Men hur enkel är inte den förklarningen?
Folk snäser bort en och visar verkligen ingen respekt utan allt dom visar är nedtryckande metoder på att dom inte vill ha något med mig eller klassen att göra därav att ja glömmer att dom existerar hehe!
Men det är inte som jag inte har intresse, men jag vill heller inte lägga näsan i blöt, ja menar vi kan inte gilla alla.
Men respekt bör där finnas.

Sen är det även massa skitsnack kring detta.
Och folk har börjat reagera mot dom som medför negativ stämning i klassen vilket kan vara bra.. bara för att visa att där finns gränser och folk har tröttnat på dessa omogna fasoner.

Så imorgon ger jag allt, allt för att kunna visa dom att klassen kan vara rolig TILLSAMMANS.



/ Veeeeera!

Kommentarer
Postat av: Corneliaaaa

TJOCKHUVE VERA :D Nä vadå det heter nog bosarp , du har fan vatt dääär de e min stuga som e där juuuuh :O hahahahha älskar dig trögis<333

2009-01-14 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0