15/1-09 17 år

känns skumt att skriva mitt födelsedatum nu mera..
För det var längesen jag firade min födelsedag riktigt. Och ja, det är jag själv som valt att ha det så hehe
men det ska inte gå så långt så de blivit en vana för min familj och inte ta det så stort?
jag menar, dom har inte sagt nått?
jag är bortglömd.
men okej, jag längtar bara ännu mer tills jag fyllt arton, då jävlar så ska jag vara självständig så mycket jag kan.

Idag ska jag bara njuta och helgen ja den längtar vi efter. ska hända så mycket i helg så de blir lite för sjukt snabb fart för mig, men men de gillar vi!

tack för kommentaren i chattboxen elle :D älskar dig min bäääbis!

pusshej / vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0