17/1-09, Allt om veras födelsedag!

*** fler bilder kommer snart med beskrivande texter ***
inte igår
utan dagen innan igår
 då jag fyllde år ( haha det rimma )
så åkte jag hem till emelie eftersom mamma å resterande av familjen hade glömt min födelsedag .. så tänkte jag inte sitta hemma utan stack hem till min bäste vän kajgaj elle! Där var det redan finsk röj, kuuuul!
Finska sällskapet är roliga :D , jag hade jättekul och ännu roligare när jag fick min present av elle. Uppskattas enormt :D<3
Jag fick en present som BARA PÅMINDE OM GREEEEEEEEKLAND! så jävla kul .. :D
stora som små saker, och allt hade sin baktanke :D "Rhoooodos"
hähä =D sen minns jag inte om jag sov över? eller om jag stack hem?
Men igår efter plugget mötte jag upp Emelie i stan där vi shoppade såklart! Mamma kom på att jag fyllde år tillslut ändå så fick jag akut present.. och det var pengar! Men jag klagar dock inte =)
Efter shoppingen bestämde vi för att boka tid hos frisören och våra nya lookar är färdiga tillsammans om ungefär två veckor? LÄNGTAR.
Sedan hamna vi på fel ställe i malmö.. haha vilket resulterade i stora förseningar. Jag hann inte ens göra mig iordning hemma utan då var det nya äventyr. Emelie skulle ta mig till nått mystiskt ställe ?
Tids nog började jag förstå vad som väntade mig hahahhaha !
Vi skulle på käk! Och Emelies mobil ringde hela tiden påvägen dit och det var då jag börja misstänka att vi inte skulle fira MIG själva? Det skulle vara folk där. Jag blev smått rädd för vilket folk hon bjudit.. lite skraj!
Vi går in i resturangen och ner för en trappa i en källare med en underbart mysig stämning och där ser jag cecilia och hör sannas flabb. Och agnes mitt framför näsan på mig!
Fy vad vi flabba när vi såg varann :D SÅÅ KUL!

Redan inne på resturangen började vi röja satan! Mycket mat också <3
när allmänna folket hade gått ut ur källaren och vi äntligen var själva började vi fota massa ! Och jag och emelie intog bardisken för fotot sen möblera vi om m.m allt för att få våra bilderna som vi ville ha dom. hahahahhaaa
och ända in i det sista höll vi på som mest, det började bli pinsamt att personalen märkte vad vi höll på med så vi tog vårt pick och pack och drog hem till finnen! Men på bussresan fick jag skäll :( av chauffören !
jag var tydligen jättestörande när jag skratta och så vidare.. men tro mig, det hade varit värre om sanna var med! hahaha
just det glömde nämna, sanna drog på bio med sin vän när vi var färdiga med käket därför är hon heller inte med på så många bilder! Väl hemma hos emelie satt vi på hennes rum och diggade till techno medans emelie försvann för en stund? en ganska lång stund.. så agnes frågade " var är emelie? "
så va vi tysta ett tag och då sa jag och cecilia samtidigt " hon bajsar väl "
hahaha så klockrent!
men nej vi hade fel, för emelie sa " dags för tårta, följ med in till köket "
Och in går vi och jag blir jätteglaaaaaaad, där satt en person till som kom för att överraska mig!
Mickiiiiii, the hippen! Hon hade även bakat kakan till oss. MUMS med stora bokstäver är vad det var!
Sedan blev klockan mycket och jag somnade, även om det var för tidigt för att vara Vera hehe!
Finska Emelie kommer senare lägga upp bilderna från denna dagen så, håll ett öga på oss så ser ni bilder =)
pussåkram och tack för alla er som gjorde min dag susen! <33333



/ Veeeeeeeeeeeeeeeeeiriiis 17 bast!

Kommentarer
Postat av: mickan

fin blogg

kolla gärna min www.klojs.blogg.se

2009-01-17 @ 14:23:18
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

=)

2009-01-17 @ 14:23:55
URL: http://mixii.blogg.se/
Postat av: Claudia

Jag brukar tänka att livet är en fest, men komedi låter fan bättre! :D Rolig och personlig blogg btw :)

2009-01-17 @ 14:26:18
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Cecilia

HÄHÄ :D det va kul:D:D

2009-01-17 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0