19/1-09, completely bare

"When it's good, then it's good, it's so good, 'till it goes bad
Till you're trying to find the you that you once had" 

Sitter här, precis duschat. känner mig inte på topp, kunde inte ens njuta av badet då jag höll på att soooooooomna typ heela tiden. så brukar jag ha de när jag e sjuk. e ja sjuk? håller jag på att bli sjuk? eller är ja ba jävligt trött?

hm.. tror inte ni har svaret på de, haha tyvärr :D

Dock klara ja att hålla ögonen öppna länge nog så ja kunde raka benen, haha o med ba ett litet sår (Y):D

Nej, nu ska jag nog börja tänka på vad jag ska skriva innan jag skriver ihop ett sånt här completely onödigt inlägg. eller vad säger ni? när blir man föööööööööööör personlig så att de inte ens e roligt?

Min o Veras är i alla fall mycket mer down to earth än många andra här ute i bloggvärlden, god, ni ska se. Jag ska skriva ett inlägg om vad jag tycker o tänker snart, o det ska bli lååååååångt. Ni ska se =)


Pussen Ellemeeeeeelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0