19/1-09 Faktum eller diss?

Tre tjejer sitter på bussen påväg mot det okända stället någonstans i skogen. ( Cillan jag och sanna då )
Med ganska så fri vilja tar vi tiden och far iväg. På bussen säger jag till cillan :
" Kolla, när jag lutar mitt huvud mot fönstret så skakar både kinderna och huvudet "
då svarar cillan mig med ett garvande skratt:
" Vera tänk så mycket hjärnceller du förlorar, hahhaha "

och jag flinar medans Sanna lägger in en:
" Tro mig, hon har inget att förlora "


HAHA :(
vilka mysiga vänner man har va? :D
måste erkänna att vi garvade åt det ett bra tag.


Och dagens roligaste dialog:
Vera&Sanna berättar för Sara att vi verkligen är helt lost på geografi och så vidare..  ( jag själv har inte haft geografi sen jag gick i sjuan och allt vi pratade om då var om grekland och dess gudar och lite så.. )
Och Sara blir totalt chockad, verkligen! Men så säger jag :
" Fråga mig allt om mat. för det kan jag ! "
så tänkte hon till och kläckte ur sig :
" Var kommer tacos ifrån ? "
Och jag och sanna börjar verkligen garva, vi vet ju inte svaret.. men vi anger ett land ändå
så tvekade sara och sa att det skulle kunna va mexico?
Och precis innan sara sa det, svarade sanna " Texas "
så när sanna fick höra att de var mexico sa hon :
" men är inte det sak samma liksom? i mina ögon är det det "
OCH VI GARVA :D
sen höll jag såklart med sanna för jag är lika lost och då kom vi fram till att om man blandar ihopa ordet TEXAS OCH MEXICO får vi TEXMEX!
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA OCH DET ÄR FAN TA MIG TACOS!

Fy vad det var roligt! Nej nu ska jag gå och dricka min shake :D
peace / veeeera

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha ni är för balla asså!!

2009-01-19 @ 22:30:45
URL: http://empire.devote.se
Postat av: ....

fjortisar ?

2009-01-20 @ 04:53:35
Postat av: Sanna

Okej "...." moget att kalla oss för fjortiar.

För det första är du väldigt tuff som sitter bakom dataskärmen och inte kan säga vem du är.

För det andra, du känner förmodligen inte mig och har inte en aning om hur jag är som person.

Att du går och kallar mig och mina kompisar för fjortisar är ett stort skämt.

Du menar alltså att man är fjortis för att man sitter på en rast tråkigt i skolan men ändå galet flummiga och för sjuka dialoger imellan att de skulle innebära att man vore en fjortis?

Skärp dig.

Du har ett tråkigt liv, ja jag förstår det men snälla man kan väll ha LITE roligare än att sitta 5 på morgonen och kalla någon för fjortis + NÅGON SOM DU INTE ENS KÄNNER!

Och för det tredje, tack för ett gott skratt "PUNKT PUNKT PUNKT PUNKT"!

2009-01-20 @ 16:50:26
Postat av: Vera

hahaha jag vet vem det dära är, pinsamt värre! haha fy vad man skämms! men "okej" någon har ju verkligen inget liv om man säger så? sanna jag vill bara påpeka att ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET! så något positivt har vi ju fått utav den fjolliga kommentaren ;)

2009-01-20 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0