20/1-09, liten diskret men söt!

Jag vill ha en liten tatuering som jag kan täcka när jag tycker det är olämpligt med en tatuering :D
men samtidigt brinner jag jävligt mycket för en liten söt sak som denna!
Även om lindsay har den så kan faktiskt människor ha samma smak!
vissa kanske tycker det är onödigt? eller fult
men SMAKEN ÄR SOM BAKEN !
jag älskar den ! <3
 
bilden laddar jag upp imorgon på tatueringen, lovar! =)
/ VEEEEERA


bilden :

den lilla lilla stjärnan, som ett spår efter pappa ska vara.
ja det är min tanke!

Kommentarer
Postat av: Agnes

jo, en tatuering vid handleden är skitfint!

2009-01-20 @ 16:30:48
URL: http://empire.devote.se
Postat av: vera

taaack agnes :D <3

2009-01-20 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0