20/1-09, they call us eaters

I'm obsessed with this song and ni måste ba lyssna liksom. Totally, like. Awesome.

Skoja bara, det ni såg där uppe e inte jag. Men jag är heeelt upp över öronen kär i denna låten " Coldest Winter " med Kanye West, vet inte hur många gånger den spelats idag. Men, vem håller räkningen ? Inte jag i alla fall :)
Kul bara om min pappa snart börjar sjunga den, haha med finsk brytning o allt. Skoja, det har han fakitskt inte alls!

För att komma till ämnet. " They call us eaters". Ni får tolka betydelsen av de själva, japp de får ni göra. Så är de =)
Allt ni får se e en bild som passar bra,  dock menar jag kanske inte bara det som visas på bilden. Men i alla fall. Känner mig smått flummig, någon annan me?

Knappt några lektioner imorgon, max 2-3 stycken o jag är pepp! Jag längtar till, våren, jag längtar till sommaren.

Jag har mycket att längta till och jag e lucky.    / E,  love



Kommentarer
Postat av: v

fan vad den killen i bakgrunden ser bekant ut.. det är något jag inte kan sätta fingret på ;) HAHAHHAHA!

2009-01-20 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0