20/1-09, utan heleneholm

tänk att utan heleneholm hade jag inte lärt känna dessa brudarna? dom störtsköna med samma hurmor och liknande intressen som mig? iaf det mesta? :) haha
shit!
Trodde inte ja skulle bli så bra vän med TVÅ personer på så kort tid!
Det brukar ju oftast vara så att man håller ihop med en... och folk dom säger att det är svårt att hålla sams och vara vänner. bra vänner om man är tre. men det är bullshit! haha :D
så utan heleneholm hade jag inte haft två galningar som mig :D
puss på det!  **,





HAHAHAHHAHAH BILDEN ÄR SÅ ROLIG! MASSA SAKER HÄNDE UNDER DEN MIDDAGEN VID JUST DET BORDET!
herregud, men man behöver inte dela med sig all fakta right ? ;) HAHA!

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, min lilla cillan där i bakgrunden<3

2009-01-20 @ 17:33:56
URL: http://empire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0