2/1-09, :)

sitter på cafeet nu med sillan & sanna, haha och sanna tror hon börjar bli poet..
medans sillan hon lägger till : du jag och döden..

det är allt jag hör medans jag skriver här :) haahah ! visst är dom mystiska?
Det är jag med. höhö. för ni känner inte mig riktigt än :D

& nu dansar sillan by the way.. det lär bli en rolig kväll detta.

Finnen Emelie ska jag träffa om några timmar och även vi ska gå runt i stan.
blev dock inte nöjd med min chai latte :(
detta är 3:e gången den är dålig.. så aldrig mer det!

glömde nämna att jag va på hm innan vi stack för att fika, jag letade efter en bikini.. men dom säljer inte det nu ?
är inte det ganska dumt?
Folk vill komma ifrån kylan här i sverige, dom åker utomlands men ändå tänker hm inte lika lång? Dom kunde tjäna på det? seriöst. haha !

nu ska ja va social me folket mittemot mig :D
ha det fintfint        
/ v.

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, cec med sin jävla : du & jag & döden, får mig att tänka på nyår.

2009-01-03 @ 18:02:38
URL: http://empire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0