21/1-09, FÄRSKA PRINZEN :)

Anna och Nino på besök hemma hos mig, efter några samtalsämnen drunknar vi inom ämnet om Färska prinzen!
Haha, det roliga är att Anna har en butik i stan och färska prinzen är där och handlar då och då.. '
En dag kom färska prinzen in i butiken och handlade och förde en konversation med Anna.. Han berättar om att han sysslar med musik och så vidare.. att det är ett stort intresse men han och hans gäng inte är ute efter att bli kända. Även om dom har möjlighet till att bli det! Så frågade Anna
" men vilken musik stil håller ni på med? "
så berättade han hur den va på ett ungefär och ni som inte vet, kan ju söka på färska prinzen på youtube! Även keffat liv och dubbel trubbel. Men tillbaka till konversationen. När Anna fick reda på det sa hon:
" Men min sambos syster och min bror dom brukar lyssna på någon som kallar sig för färska prinzen och han har helt sjuuuuka texter"
Och han börjar skratta massa!
SÅ KLART ÄR DET HAN SOM GÖR DOM LÅTARNA, DET ÄR HAN OCH HANS VÄNNER SOM ÄR PERSONERNA SOM ANNA BERÄTTAR OM !
hahahahhaha så kul!
Och till hösten ska vera jobba inne på storgatan varje söndag och antagligen träffa på honom när han kommer in och handlar!
SÅ KUL!
hahahhaha... jag tycker det är jävligt kul!

nu ska jag chilla och äta glass!

* PUSS/ Veeeera  *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0