21/1-09 No woman no cry

Jag vaknar halv tio av ett sms från finnen där hon skrivit " pelle pelle jag slutar nu "
JAG FÅR PANIK, HUR TASKIGT ÄR INTE DET?
jag börjar klockan tio och hon skriver att hon slutar halv tio. Får mig att bara vilja stanna kvar i sängen...
Men nu är jag här, i datasalen och förstår inte varför datakunskapen ska vara så dryg. Tänk så mycket roligare vi kunde haft om vi hade haft prov på saker vi brinner för när vi är vid datorn? Som har nån sorts av betygsnivå. Inget chatt eller så, utan bara allmänna saker. Nu hör jag att någon säger att vi har prov den 11:e februari!
HEEEMSKT?
jag hinner inte. Jag lär nog missa det, tooo bad!

samtidigt som jag skriver detta inlägg nynnar jag till no woman no cry.
Nu blev det mörkt i datasalen, vilket betyder att vi ska fokusera 100% nu!

så jag försöker iallafall, pusspuss / VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0