22/1-09, Ledig dag!

Idag är jag ledig från skolan, vilket är skönt!
Skulle egentligen pluggat? Men nu går min lediga dag åt roliga saker. Har inte matteprov förrens i mars!
Så C-H-I-L-L är det!

Jag skulle till stan med sanna och fixa lite grejer .. SCH, sanna!
ja iaf sen skulle vi hälsa på Cornelia.. men så blev inte fallet. Istället sov jag tills klockan blev 11 kan jag tro.. sms:ade båda fnissarna att det inte kommer bli nått utav det vi planerade. Så efter denna sköna dusch jag tog...  gick snabbt? Ska jag  bege mig hem till grannen Cornelia. Nanananana, jag är glad och lycklig!
Förutom en dröm jag hade inatt. fyfan kan du inte bara försvinna? haha !
Emelie detta är till dig:
"rödluvan kom tillbaka till mig inatt, och anklagade mig för jag inte tog kontakt med henne efter att hon sett min mor och fjäskat för henne osv. sinnes va? "
HAHAHAH !

aja, skämt-å-sidooo!
Vera är på hugget nu igen :)
älskar er, pusspuss!
/ Veeeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0