22/1-09 Nya överraskningar var dag!

Haft jättekul på stan, träffade cornelias tjejvänner som även drog en visa om hur vera var på valborg? som inte hon minns ... hahah! kul.

sedan åt vi på makedonkan, jag vet , DÅLIGT :(
men efter det... DROG VI TILL MAX!
hahahahahhahahahahahahahahahhahahah
men vad gör det? jag ska ändå börja träna i februari =)



  • pinsamt att du går din väg så fort du känner att du inte kan ta mer skit?
  • Men skiten stämmer ju om dig? kan förstå att det kan bli svårt.
  • Men att inte kunna lösa konflikter? är en nackdel.
  • För att bygga upp ett nytt förhållande med någon behöver du

  • FÖRTROENDE!

gud om jag visste att du skulle vara så här i slutändan hade jag aldrig velat ta kontakt med dig. Varför ska jag få skiten?
Förtjänar inte ens det.. och att du sen tror att du är mogen när det gäller detta.. tror halva jordklotet går med på att du inte är det. Jag tänker absolut inte snacka med andra om detta men bara så du själv vet så är det DU som skapar detta. Har sagt 100000 gånger att jag vill ha vänskapen kvar iaf. Eller min tid, som det egentligen var TÄNKT FRÅN BÖRJAN!
men då börja du TVIVLA och HACKA.
det var liksom pricket över i:et!

att alltid säga hejdå och sticka iväg är ingen utväg. Du kommer säkert se mig flera gånger till i framtiden.
PINSAMT säger jag bara! För vi kommer aldrig ha nått mer att säga till varann efter dina val och ditt beteende mot mig.

tack för allt annat underbara, det är inget jag ångrar

kanske du gör?
inte mitt fel.

puss  och hej! / Veraa

Kommentarer
Postat av: ..

då blev alla nöjda

2009-01-23 @ 17:00:35
Postat av: vera

nej skulle inte jag säga .. aja :/

2009-01-23 @ 17:49:52
Postat av: ...

klart du blev

2009-01-24 @ 08:28:59
Postat av: v....

nej, verkligen inte!

du vill detta!

2009-01-24 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0