22/1-09, "sometimes only way is jumping, hoping you're not affraid of heights"

Var ska man börja? Jag såg en film idag, me klassen! Changeling med Angelina Jolie. Okej, jag har inte diggat henne så mycket tidigare. Men denna filmen gjorde att hon verkligen steg i mina ögon! Hon kan spela teater och hon förtjänar att kallas för en skådespelerska!
Filmen var såååååååååå bra, den var helt enkelt grym! Både grym hemsk och grym bra! Okej, jag grät! Grät, grät och grät. Jag har aldrig någonsin gråtit så mycket till en film innan och jag ville nästan sluta se den. För den var verkligen så hemsk! Men jag stanna såklart kvar o det var helt klart värt det!
Jag rekommenderar den starkt, men absolut inte för barn, man måste vara beredd på en väldigt stark film med raka budskap som griper tag i dig så mycket att du tror att du lever på 20- talet och kämpar för ditt barns liv. Jag är seriös, den var otroligt bra! Och själv inser man var livet verkligen har sin mening, i alla fall för mig! =D

Annars har det varit en bra dag och vecka! Heeeeeeeeeeeeeelg snart och kul ska jag ha! NJUUUTA FÖR FULLA MUGGAR ;D

Nej nu ska jag chilla, käka och umgås och du? "I love you like a fat kid loves cake" !

/ E says peeeeeeeeace =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0