22/1-09 Vera cornelia och dom två bönderna hemma hos brodern!

hahaha,  Jag och Cornelia stack hem till min bror för att släppa in två snygga MKT SNYGGA bönder som skulle utföra sitt jobb. Medans vi väntade på att min bror skulle komma så åt vi pizza och öl till.
HAHA vadå man blir som man umgås? hahahahhaha!

Sedan ringer någon cornelia med konstigt nummer, vi svarar ?
och muckar! HAHAH
men det visade sig vara NEGEEEEEER ROBIN och oliver som ville att vi skulle ut!

så nu tar vi bussen in till city och röjer.
fyfan vad jag dör för ett samtal vi hade innan, men jonathan!
HAHAHA det är en kille i min klass som heter timpa :D och hans kompis snackade jag med på msn. och sen ringde vi honom och cornelia RIKTIGT GICK LOSS! sååå jävla kul!


hahaha myckeeeet skratt denna dag/kväll!
sanna? är du inne och läser? så ring mig så kan vi träffas själva i stan lite senare idag? eller hos dig eller nått?
går nu innan vi missar bussen:D

en glad busschaaaafffiiiis skadar inte ;)

pusspusss / Vivivi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0