23/1-09, För en gångs skull blev man nöjd dåva :D

Klippt mig idag o slingat! Sjukt nöjd blev jaaaaag =D Först var mamma där en stund och höll mig sällskap, sen när hon gått kom Vera! Tack för de =)

Jag har nu blivit ännu mer blondiie, klippt lugg o fått en ny snyyyyygg stil, tycker ja =D Haha. Tänk att jag vågade mig på lugg då sist blev en megakatasrof.
Och då menar jag inte en liten storm à la Gudrun nix pix twix, tänk större! Typ, Katrina. Oh ja, jag är allvarlig! 
Ja fyfan!  Men i alla fall, foto på min nya frisyr kommer ikväll om jag hinner eller imorgon.
Tack och lov för en bra frisöööör (Y) Kul också att Vera ska bli hååårmodell, de e bara en häärlig dag helt enkelt!

Snart kommer folket till mig så ska vi chilla lite me innan vi drar ut påå feeest!
Ses vi där?
Ha en fin fredagskväll, de förtjänar vi!

=)        Elleeee with a twist ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0