23/1-09 Fredag.

Så nu är jag nyvaken och klockan är halv 8.
Vera hon börjar klockan 8. Så mycket tid har jag ju inte på mig, men sitter ändå här och bloggar!

Idag efter plugget skall jag till cityn och möta Emelieeee för vi ska till den duktiga duktiga frisören som ska fixa Emelies hår i TRE , TRE , TRE , TRE, TRE TIMMAR HAHAH!
sjukligt lång tid !
Hoppas inte mitt tar så lång tid, har inte så långt hår ju!

Efter det ska vi chilla och hitta på nått antingen i stan eller hos Finskan!
Mot kvällen ska vi töser dra till en lokalfest!
Fartfylld dag?
sådär!

Och tack gud, som gav oss snö :(
nu är det bara ännu mindre känsla kvar av " SHIT SOLEN E HÄR, SNART RHODOS ! "

 =(





Om du bara visste =(


/ vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0