23/1-09 VERA BLIR EN HÅRMODELL!

Emelie blev super duper riktigt SUPERDUPER SNYYYYYGGG!

Det roliga var att medans Elles frisör höll på med hennes hår kollade hon på mig?.. lite så där stirrandes!
Och frågan kom " vill du bli hårmodell för oss? "
och jag blev helt pafff bara va? jag ? mitt hår? eh .. haha
så sa ja.. " vad innebär det? "
HAHAHAH HUR DUM FÅR MAN VA! KLART MAN VET PÅ ETT UNGEFÄR VAD DET INNEBÄR!
hahahaha men för att göra historian kort så har redan rubriken avslöjat mig!

Låg en tanke bakom det med.. hehe
för jag är stressad nu!
Ska hinna med SÅÅÅÅ MYCKET innan vi ska på förkrök hemma hos Elle!
aja, mer om livet sen! pusssssssssss <3


Veeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0