25/1-09, Hundra är talet!

Hundra är det heliga talet har jag insett idag! Jag fick min hundrade vän på facebook idag, woho liksom, haha, imorgon är det hundra dagar kvar tills treorna på min skola tar studenten och det är ju nice. För dem!
Men vad är 100 för mig då? Inget speciellt egentligen om man läser det här uppe, inte mycket att bry sig om.
Men då har ni glömt en sak!
Detta är det hundrade inlägget i min och Veras blogg ( o hon gav mig äran att få skriva detta inlägg! ) och vad är stort om inte detta? Jag menar vem trodde att jag o Vera skulle bli några bloggnissar va? Okej, jag då. Haha jag ska ju förfan kanske bli journalist, men vem trodde att vi kunde dela på denna blogg? Och göra den till det den är idag. Ni får tycka vad ni vill men fan, jag o Vera e stolta!
Det är som en modern dagbok med våra tankar, känslor, påhitt och ja, ni kan följa oss. Eller följa det som poppar upp i våra huvun i alla fall! =)
Att vi också kan enas och samsa om den, utan att bråka är ju bra me (Y)
Och i och med att detta är det hundrade inlägget borde man ju bjuda på något.. Hm..
Här kommer en bakomkulisserna bild från när vi skulle fotta vår header, vi är som vi är. Skrattglada helt enkelt!



Haha, fula hade vi gjort oss me! Tur då att vi e hetare i verkligheten ;) Haha, nä men tack alla som läser och jag hoppas att ni fortsätter läsa! Vi uppskattar er och det skulle även va kul me en kommentar då o då! Hahaha, sorgligt att be om det, men vad ska man göra? (a)
Aaja, bejbs, hoppas ni nu insett att talet 100, det är ett speciellt tal. Det har makt och antagligen kommer ni nu se det väldigt mycket efter att ni läst detta mycket långa inlägg!
Pusspåkindensomenriktigserb! =)

Elllleemliee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0