25/1-09, Vera den busiga!

Hej, nu är jag hemma igen efter att ha träffat Robin och Cornelia!
Vi började spela skit gubbe vilket var kul, det var bara jag och Robin som vann hela tiden! Ganska synd om Cornelia! haha !
Sedan började Robin visa upp sig genom att visa ett magiskt trick med en tjuga och en liten box.
Självfallet ska Cornelia ALLTID veta lösningen, så hon försökte sig på det igen!
Men ikke sa nikke, det förblev en väldigt dum kommentar istället som hon trodde skulle bevisa hur detta tricket gick till. SÅ KUL! så jag flabbbaaade!
Aja, det gick över till att Robin hämtade snacks och dricka och Cornelia var lite busig och spetsade den lite :O
På en söndag!  haha men ja ett glas är ett glas. Sedan började jag fundera riktigt mycket på den dära mystiska saken.. och jag kom på tricket :D smarte vera ! HAHAHA och då sa Cornelia
" MEN DE VA DE JA SA INNAN? "
hahahahha och jag och Robin skrattade hela tiden! Hon skyller ifrån sig hela tiden, gumman min =D hahah!

Därefter fastnade Cornelia vid datorn så jag och Robin bestämde oss för att spela bil spel på playstation!
Skiiit kul, första rundan vann jag =) YEAH!
andra vann han, sen tredje och fjärde körde vi " pett " vilket var jävligt svårt! ( ursäkta svordommmmeeen )

klockan slog & Cornelia dog, hon skulle hem så snabbt stack vi och nu luktar jag Robin och hans parfym! haha!
Men påvägen så tvingade jag Cornelia att gå in på videomix med mig och handla choklad.. samtidigt som jag puttade in henne i butiken klappade jag till henne på ryggen och fast var lappen! =D
Jag hade klistrat på en lapp på hennes jacka där bak och där stod det " MIN BROR ÄR HET "
hahahahaha, hon vet fortfarande inte detta.. såvida hon inte läser detta inlägg!
Så hela vägen hem och busshållsplatsen och allt det dära, gick hon med det!  hahaha busig jag va då!

Efter hela detta köret ringen Finnen och vi bestämmer att jag hoppar av på södervärn istället för att åka hem för att ta en promenad och sånt tantigt mys ! <3

Och även hon fick en lapp på ryggen hahahahah! där det stod " FLOWER POWER ! "
hahahahahhahahaha och den gick hon med genom HELA STAN fram och tillbaka och makedonkan!
såklart kunde jag hålla mig eftersom jag redan gått igenom detta en timme innan! haha!
Och när vi hoppade på min buss så åker vi en bra bit tills Emelie ser sina föräldrar vandra ute på stan så hon hoppade av bussen och skulle gå hela vägen med sina päron !

Då passade jag på att lyssna på musik resten av vägen hem.. men Emelie ringer och säger
" VERA HAHAHAH E DE DU SOM SATTE LAPPEN PÅ MIG? MIN MOSSA MÄRKTE DET HAHAHAH ! "

så flabbade vi. Men än e det roliga inte slut, Cornelia är kvar.
Jag vet inte varför jag gör detta? Men varför inte? det var ju kul och jag fick dessa lapparna som klistrar sig av timpa i min klass förra veckan så ja, någon nytta ska dom komma till !

på tal om nått annat, är det folk som vill nått mig så är det bara att skriva på msn om ni nu har den!
Orkar inte dra saker över bloggen om dom är privata. Så Msn is the shit !

Nu ska jag ringa Cornelia och fråga när hon ska komma och hälsa på mig i skolan imorgon! vilket kommer bli KUUL , för hon ska vara med på vissa lektioner hahaha! pusspuss

/ veeera! <33333333333333333333333333333333333333
P.s jag är fulllll av energie! och det är mindre än en vecka kvar tills jag ska till frisören =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0