26/1-09 Slapp dag

Idag var våra sista lektioner inställda, tack gode gud att Pia inte ersattes av en vikarie säger jag bara!
För jag har varit på humör hela dagen och så förblir det .. speciellt nu när jag slutat jätte tidigt. Dock har jag inte gått hem direkt hihi! Och imorgon är det Studiedag så det är bara att ringa om det är något =D

nu vidare till er som gillar justin timberlake .. så har dom en hemsida där ni kan beställa hans kollektion på, hemsidan är då:
http://www.williamrast.com/

sedan finns det härliga stilar på denna hemsidan också : http://www.drunknmunky.com/     ja .. lite mer för dom Galna stilarna!

OCH ja, ibland använder även jag kill kläder och kill parfym ! sååååå gott!
Men jag gillar galet om det är snyggt matchat =D
men men ..

Nu ska jag sova ikapp timmarna jag förlorade igår när jag sms:a heeeela natten =D
hahah ungefär ja! fyy vera.
Sedan är det bara att sätta igång och plugga så jag slipper ha det i bagaget!

Kramkram , veeeeeeera med fleeeeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0