27/1-09 En påminnneelseee till Sanna!

" Hur ska man veta vad som är bra när inget är dåligt? "

Ett citat från Gupta, starkt citat!


Ikväll skulle Vera träffa Anna och så.. Men istället blev det annat.
Och imorgon har man sovmorgon som är sååå skönt! Och första lektionen är då datakunskap.
Vilket betyder TOTAL CHILL!
varför?
Jo för sist gjorde jag alla uppgifter man skulle göra ( duktiga Vera ) och kopierade det till Sanna så hon också kunde visa att hon "gjort sin läxa"
Imorgon är det hennes tur att göra läxan åt mig, SÅÅ GLÖÖM NU INTE DET GUUUMMAN!
Sen är det biblioteket som gäller efter skolan imorgon. För då är det plugg!

3 dagar kvar.. ? nej måste vara mer? äsh. . får kolla när provet är bokat i kalendern senare.
Nu ska jag och mamma vandra ner till Maxi och jag ska plocka varor! =)
Pusss! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0