28/1-09, cause I want you to be my homie, lover and friend!


Januari går mot sitt slut.. Hur har denna månad varit då? Än så länge har den varit ganska positiv, överraskande, förvirrande, ännu mer förvirrande och så lite chockerande.
Japp, så kan man väl beskriva den. Fast under denna månad har jag omgivits av vänner i massor o de har varit häärligt som sata! Haha, ja tror inte de va så många som fatta de där sista =P Men men..   3 dagar kvar att förändra januari, eller så satsar man stenhårt på februari! En kort månad, vintern går sakta, sakta mot sitt slut och alla hjärtanens dag ( ja, hjärtanens dag kallar jag de ) inträffar i denna månad ...
Hur ska ni göra? I och med att helgen avslutar januari försöker jag göra den riiiktigt bra, veerkligen! På söndag gäller de, då ska ja va nööööjd med januari!  Dock ska det bli sjukt kallt i februari, men jag tänker på våren och alla fina, färgglada sommarkläder som börjat komma ut nu! "Sommar, sol och vi har korta kjol... Mhm, Markoolio "



/ Elleeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0