28/1-09 Jag och sanna på bussen

Vi sätter oss på bussen, jag bakom sanna och sanna framför mig.. såklart!
Efter en stund kommer det in en man på bussen som sätter sig framför sanna, och tre busshållsplatser innan vi ska av säger sanna till mig jättehögt
" FÖRSTÅÅÅÅR DU VARFÖR JAG INTE SITTER PÅ BUSSEN?"
så sa jag :
" nej? "
DÅÅÅ BÖRJAR HON ´RYCKA PÅ MANNENS SÄTE OCH SÅ KLART SÄGER MANNEN TILL SANAN
" SKA VI BYTA PLATS ELLEEER?"
surt.
HAHAHHA och jag kunde inte hålla mig för skratt...
SÅ pinsamt! och när vi hoppade av så sprang sanna nästan in i en  cyklist vilket gjorde det hela ännu roligare, vilket ledde till att jag stack på toaletten!
HAHAH! men nu har vi jobbat massa matte, så vi ligger bra till nu! eller jag vet inte om sanna men jag är iaf!
hahahahaha (A) och vi har även haft en pedofil i närheten. SJUKT LÄSKIGT så vi tog vårt pick och pack och drog.
Nu ska vi ut för jag känner mig redigt varm!
hejhej.

p.s. när sanna satt in en video från hennes mobil ska den laddas upp här, den är jätterolig hahah!
vi gjorde den idag på matte rasten! hahaha
TJINGELING


/ veeeera

Kommentarer
Postat av: Sanna

Okej, det var lite pinsamt, men eftersom du inte fixar att lägga in videon på din blogg hänvisar jag er till min kära blogg, som är intresserade av att se denna lilla filmsnutt när vera "springer"!

2009-01-28 @ 21:15:02
URL: http://sannandersson.blogg.se/
Postat av: Vera med mera

hahahha, jag är inte så teknisk nej! =)

Men videon suger nu när man knappt ser hur jag fällde mig själv hahah! men skit i det? sätt in videon på cecilia i matsalen :D den är KLOCKREN! hahahhahah!

2009-01-31 @ 13:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0