30/1-09 Fredag

Sitter i biblioteket nu och har ¨hål timme SJÄLV i en timme, det kallar jag onödigt. Iallfall om man är själv.
Jag vaknade imorse av nått konstigt ljud men somnade snabbt om igen!
Tror det var en dröm. haha! iallafall så måste jag säga att idag sker det, idag ska tanten i stan peta, dra och slita i mitt hår
tills det plötsligt syns förändringar! hahaha jag är pirrig.
Som sagt idag är det fredag idag ska det vara roligt!
Det SKA det :) ( det är det oftast, var fredag )
Har även planerat att åka ut och köpa mina fina sky höga klackar!
eller ja, som Emelie säger " Klackrar "
Jo förresten, jag fick tillbaka min dator igår haha! Även om inte jag hade gjort något så tog dom den :(
men de fjäskade för mig som vanligt när dom behöver mig igen! haha så nu har jag min dator igen och jag ska börja blogga
om det jag vill att DU ska läsa! =)

och du där, spelet är över. Klara dig själv, som timbuktu säger " det är inte mina problem "
Jag existerar inte mer för dig, så varför ska jag göra det för dig ?
det krävs två för att kommunicera gadd, så självisk man kan va då!
Nog om saken, min broder har köpt upp ett solarium!
Det betyder att Vera ska sola sig satans brun! Sen har hon även fått reda på att det kostar 300 kr att lackera sig brun i sthlm, hela kroppen + ansiktet! Så någon som vill till sthlm och hitta en redigt billig resa dit är min soulmate!
Jag ska nämnligen bli brun! Sen har man ju inte varit i sthlm och dit vill jag! Jag skulle dit för ett tag sen men saker och ting kom emellan. Nu har man inte så mycket att tänka på! Fritt fram för mig =D
Tror att det blir krök på lördag! Så fart blir det.
Igår snackade jag och Emelie om ångesten och pressen man har inför framtiden och allt där emellan!
Ni som känner att ni har stor makt för att påverka våra studier, val m.m
Ta det lugnt! det är inte DU som ska vara nöjd, det är vi. Det är vårt liv vi ska leva med!
Men även vi hittar något vi verkligen brinner för! Än har jag inte kommit på det. Emelie har dock!
Men jag har en sak jag vill göra vid sidan om men det tar jag inte upp nu, och inte här. Tror inte det, nej!

" Man måste våga för att göra framsteg " Det är något jag tycker alla bör ta till sig. Jag är inte känd som ljushuvudet, men
mogen nog för att fatta rätta beslut i de flesta fallen haha! OCH DET STÄMMER, såvida inte promille halten ökar lite, bara lite, under helgen!

Det svåraste med att göra bra affärer, det är att avstå från de dåliga.
Vi kan inte fly från det dåliga nej, omöjligt. Det sitter långt in och gnagar sig ut till ytan.
Men så är det ibland. Skolan kan vara en pina, ska jag vara ärlig så är det inte så lönt för mig att tänka så nu när det börjar gå bra i skolan :) Har tre prov framför mig som jag vet om än så länge. Och det är helt okej nu!

Nu ska vera surfa annat tills vi börjar vår svenska lektion!
Tack för att du läst igenom hela detta inlägg som jag bara brainstormat för att jag har tråkigt.
Puss / vera

Kommentarer
Postat av: mera timbuktu

fuck d som har varit..



boooorta

2009-01-30 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0