30/1-09, vardagsmat




Detta är maten jag äter ! hahahah den ena värre än den andra!
Friterade osthjärtan, " CIPS " och blåbärschoklad cookie (ser snarare ut som mögelkaka men men ) =D

Va tycker ni? Ser det lockande ut? Aja, så äter jag inte VARJE dag ;D
Dessutom ska Emelie börja hårdträna igen, nautilus here we come! Men äta ska hon ändå göra, japp.
För jag leeeeeever inte livet annars :D

Hoppas inte ni bloggläsare blir helt störda av alla framför allt bloggerskor som skriver "banta, träna, diet " hit och dit. Okej, nu säger jag min åsikt! Har tänkt på detta länge.. Visst, fine de får hålla på med allt det där. Men håll det utanför bloggen anser jag! Förutom om det är något vettigt om träning och nyttig kost. Dock tycker jag att man ska vara sig själv på bloggen och kunna skriva om allt det där. Men i lagom mängd. Jag menar vi är alla mänskliga, vi alla går omkring och tänker på de här sakerna! Men ibland, då vill vi inget hellre än att komma ifrån de här sakerna! Därför många läser bloggar, för att rymma från sin vardag. Men om deras vardag e precis likadan som sin egen är det väl inget kul? Mycket roligare att känna igen sig då och då tycker jag, då blir det mer roligt!
Dessutom är det roligt med fria människor som går och äter vad de vill när de vill, såklart, i lagom mängder. ( Om man lyckas hålla det haha. )
Men det jag försöker komma fram till är att inte låta det stiga åt huvudet, och om man nu verkligen vill " banta ", varför?
För att DU känner dig bättre eller för vad människor ska tycka om dig? Också många som tänker fel där, i princip alla..
För perfekt tycker ingen om och vi är ju inte mer än människor. Right?

/ ElleeeBelleeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0