8/1-09, Första skoldagen

Att vakna en halv timme innan skolan börjar har blivit en vana.
Men att ändra skolgången och sätta ihopa massa olika ämnen till ett stort ämne är nytt, är intressant. Vi får väl se hur bra det går :)
Det kändes helt okej att vandra runt i skolan och bara existera, dock sämre när man slutar 17.00
Men man ska inte klaga för mycket!
Så min första skoldag såg ut såhär:

jag & sanna kissade på oss
jag & sanna blev dumförklarade redan andra lektionen
Bild läraren dog, så vi hade stor samling i aula, till minne av henne spelades musik som gick över till tyst minut och tal.
Cecilia dog av att se mig göra en tsunami. ( spottade på marken men det blåste just då så allt spott flög åt flera håll, och jag som blev till mig började snurra? )
sanna och jag krängde in oss kebab/falafel även om vi hade ätit mat i skolan också =)
ni vet, mat är gott!
och sist men inte minst, att vi stannade kvar i skolan tills det blev mörkt ute och chillade på en bänk, gjorde grimaser m.m är otroligt kul.

Själv är jag sjuk, har feber, halsfluss på gång, och rejält ont i huvudet.. men jag får inte missa skolan så jag går dit ändå. Och jag håller mig inte nära folk för att inte smittas. Men eftersom jag umgås så mycket med Emelie så kan jag förstå att hon har ont i halsen nu, det hälsade Cecilia från Emelie.

Nu ska jag göra en liten hemma-kur och säkerligen titta på tv.

tack för du tog din tid
pusspuss, / Veraaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0