9/1-09, idioti

ARH, INTE KLOKT!
"Sprit gör män snyggare"          Om jag hade fått önska, hade jag önskat att detta var ett skämt.
Vet ni så mycket nackdelar det finns med att kvinnor dricker? och jag känner att det knappast är lönt att rabbla upp allt det för att vi alla har olika åsikter och ser olika på det.
Men för tuuuuuusan! Dom kan inte skriva
"alkohol gör att kvinnor mister förmågan att se om en man är snygg eller inte" som ni kan se smått under bilden!



Vad tror dom egentligen? Manipulera till oss "snygga" killar?
USH!
Vad är felet med att falla för någons charm? Någons personlighet? Någons inre skönheter?
nej, såklart så ska Alkohol vara inblandat?
Jag tycker det är idiotiskt att folk som väljer vara att nyktra ska påverkas av en idiotisk "sprit gör män snyggare"
Jag vet att kvinnor själva väljer hur dom ska hanteras med alkohol, men en påverkan är fortfarande en påverkan, varför inte ta upp ett ämne som : Vad kan vi göra mer för att förbättra förhållandet mellan i & u länderna?
nöje för mig är veckans roligaste blogg, veckans skönaste låt m.m
Men att se detta , ja ni förstår redan efter att ha läst ända hit att jag håller på att dö så onödigt idiotiskt detta är!
Som om killar bara behöver fokusera på sitt utseende?
Skönheten kommer från insidan och det håller jag fast vid!

jag tror inte jag ska fortsätta förrens jag vet att någon vill höra på mitt resterande tjat, men skämt å sido detta är inget tjat ! detta är min åsikt :)

like it or not , but we are still hot! =)

miiiiiizzz. vera !

Kommentarer
Postat av: Lisan

MKT bra skrivet :)

2009-01-10 @ 12:36:42
URL: http://www.nogg.se/anxiety
Postat av: någon du vet av

"Skönheten kommer från sidan och det håller jag fast vid!" så det är därför du är tillsammans med honom (I)

2009-01-10 @ 15:25:48
Postat av: någon du vet av

"Skönheten kommer från sidan och det håller jag fast vid!" så det är därför du är tillsammans med honom (I)

2009-01-10 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0