3/1-09, du ♥

Du är alltid där så jag slipper falla
behöver jag dig så är det bara att kalla

du märker om något är på tok och gör det genast bra
och även om du hade rätt, säger du inte" vad var det jag sa"

du gör alltid så att vi har roligast i världen
även om det är problem så har vi kul på färden

du och jag kan bara chilla o vara
vi behöver inte åka överallt och fara

du får mig att skratta när jag vill gråta och gör regn till sol
även om vi beter oss töntig så känner jag mig med dig ändå cool

du delar med dig av dig själv som inte många gör
men du lyssnar också på mig, svarar och hör

du kommer alltid på påhittiga saker och idéer att skapa
typ som en galen fotodag eller en tävling där man ska rapa ( eller rappa )

du berättar saker och skämt som ingen annan gör
du vet hur du ska göra mig glad för

du är veeeeeeeeera, KAJGAY? :D







/ Elle Belle Bus som har rus, eller något haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0