4/1-09, tack<333

  visste  DU att öl innehöll kvinnliga könshormoner?
nähe, men de gör det, för efter ett par..
 kan du varken köra bil eller hålla käft!
   "




Idag kom jag hem med killen min från en spa weekend som han gav mig i juleklappp!
Älskar dig r, <3
Har inte haft en mysigare dag&natt på ett bra tag och tack vare honom hände allt som hände.
simma lugnt, ja de gjorde vi.. ja simmade ( mer eller mindre ) men en halv meter blev det iaf. HAHA!
Och största rummet som fanns på andra våningen med utsikt över havet var vårt rum, gud.. kan man få något bättre? uppskattar verkligen allt ! ! !
bäst!
han är bäst <3

och jag avslutar med en mysig bild :

<3

/  v.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0