10 mars 22:30

Sitter i Cornelias säng och är jättekissig. Kan knappt sitta stilla. Dagens lopp började med att Emelie kom hem till mig och vi pluggade lite, sedan kommer Cornelia in också! Och inte visste dom att dom skulle se varann hemma hos mig, HIHI !
det var jag som låg bakom det :)
Men jag planerade dock inte att jag och Elle och Cornelia skulle slåss och sabotera vardagsrummet, eller trycka upp en fot på varann, eller PLUGGA? eller rappa? eller ta slut på min kära proviva, eller dissas smått eller att " the modern girl " skulle vara så jobbig! HAHAHAHAHHAHAHAHAH!
HAHA!
tillslut låste elle ut mig ur mitt eget vardagsrum medans jag gav mamma underkläder. ( hon stod i duschen & hade glömt ta med sig det ) Samtidigt som hon skällde på oss för att vi slogs och skrek! ( emeliiiieee )
jAPP, när elle öppna dörren igen fjäskade cornelia för mamma min och dukade undan efter att vi käkat och sa att hon inte var delaktig i bråket utan att hon sov. LÖGNHALS! hahahahahha =D
sedan tog vi på oss och vandrade. Efter vandringen stack elle hem, medans vi hamnade här. I cornelias säng.
Vi har kollat på Linda rosings show, och ätit fil och sovit och kollat på dh och packat inför sthlm och letat efter jeans.
Och efter detta inlägg ska jag låna toaletten, och sedan hem!
Men först ska ja snabbt ta en bild, och visa hur fin jag är... (?)
efter allt idag.
 

( har tyvärr ingen bild från webbkameran på ellebellebus, men hon är with us anyway <3 )
nu ska jag även skryta lite om att jag börjar 12.20 imorgon, så jag lär vara uppe inatt och hitta på nått kul eller snacka i teleeeefooooon ! :D pousss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0