10/3-09 Life is wonderful by jason mraz 14:18

Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. Vera är fortfarande den som aldrig haft hål i tänderna, wiho!
Men idag, så ställde dom olika frågor som dom var tvungna att skriva in i sin databas.. och jag förstår om man frågar om man har allergier eller om man fått bedövning förr. Men " är du gravid ? "
hahahah självklart sa jag nej och vi skrattade åt det tillsammans..
Jag kan förstå att det är pinsamt för dom med att ställa sådana frågor.
Men påvägen hem så var vädret inte det bästa :(
mycket tråkigt. Så jag får la göra något mot kvällen !
japp och jonte läser du detta så kan du vara glad nu, jag var osminkad.
woho!
nu drar jag vidare, SMACK / vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0