1/3-09 mars OHJA =)

Så efter en HELT sömnlös natt, med mkt skumma saker, människor och prylar haha så slutade det med att Emelie och jag hann göra OTROLIGT MYCKET! Bland annat somna på Mcdonalds. Men det var bara en EN GÅNGS HÄNDELSE!
aldrig mer :D hahaha! Sedan skippade jag allt annat jag hade att göra idag så mötte jag Johan och fick min efterlängtade mobil som jag glömt hos honom. MOHA =) Sedan stack jag och Cornelia vidare och handlade Pizza!
Mums. Efter att vi kollade på tv och åt så övertalade jag ( TALANG VERA ) cornelias mamma om att gå ut.. (hon hade utegångsförbud) så drog vi in till stan runt halv 9. Fikade på EH, och nynnade på djungelboken påvägen hem!
Nu sitter vi här och ska knarka musik och snacka tills tungan dolmar.
Imorgon är det skola.........
Fean!
Ska även göra iordning Cornelias buske:D
pousssss! / Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0