20/3-09, en tur på stan, vi fick ingen tan ( eng. solbränna ) hööhö





En dag denna veckan, runt halv 6-6 tiden strövar man runt. Dejtar staden i klackar o mysiga höstkläder.
Var sin cheeseburgare, var sin klubba vars papper man inte får av.. Godis från maxi efter turer med busschaufförer man aldrig glömmer.

Ja, för vem förutom oss tar en buss till från stan till maxi bara för att handla godis? Och sen en kvart senare tar bussen tillbaka till Emelie med SAMMA busschaufför, när det finns hundratals godisbutiker vid mig. Men Vera har ju maxi- pengar!

Hallå liksom ! Haha :D

Snack om skolan, hur funkar det hos dig? Tänk vad gott med sallad i cheeseburgaren, jag säger nej.
Ilandsproblem om hur luggen ska va, Vera hon vill alltid massa bilder ta.
Åttan den kommer och vi får springa såklart, fast vi har klackar kommer vi upp i fart.
Bytar buss och värmer oss vid ÖB's hörn, jag måste säga att kylan gav mig en törn.
32:an kommer och vi får springa igen, fast nu har vi ju godiset som räcker som men,
Hur kommer det sig att vi alltid skämmer ut oss? Vi är som lego som fattar en kloss.
Vera är grön och jag är rosa (?), nu fattar jag inte vad jag skriver kan lika gärna babbla om cellulosa.
CIAO! :d
Pusshej, E. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0