2/2-09 abc

abc som alla andra dagar.
Snabb uppdatering.. Sitter i skolan nu och det känns som om vi aldrig gör något på lektionerna än att välja om man vill sitta vid datorn eller bara sitta i klassrummet, läsa metro eller bara jiddra skit med varann !
Woooho vi kommer ha sååå bra resultat på nationella asså =)
ehm. Japp snart ska jag ha samhällskunskap som jag missade förra lektionen av där vi precis börjat med kapitlet " företags ekonomi " så där behöver jag lyssna extra mycket idag. Sedan har jag piano lektion i 20 minuter varav 10 går bort pga hennes " hej hur mår du " gester. Japp japp, där har jag inte gjort läxan heller.
Sedan är det maud, och det gillar jag. Kanske inte maten men stället, och tiden vi får. Sjukt mycket tid att snacka och skratta och surpla på fil var gång maten är omänskligt gjord. Resten av schemat drar jag ikke upp, för jag vill komma till skott nu!
Efter skolan är det dags att snabbt bege sig hem packa väskan och gå och träna pilates och afrikansk dans med Emelie och Robin !
Yeeah, om jag inte glömmer det så ska jag även ta nån bild å så :)
Efter det kommer jag vara ganska så död, men då måste jag ändå hem till Anna ( om hon kan ) så hon kan hjälpa mig att analysera. Det är inte inte inte min sak.

förresten så kan min svenska lärare fortfarande inte släppa att jag hatar böcker. Han ska påpeka det när och hur som helst. Och så sa han till mig en gång efter att jag hade sagt " Man kan inte gilla allt här i världen och böcker finns inte ens med i min himmel "
hans svar:
Men du måste LÅTSAS!
iallafall när du är i min närhet!


åh döda mig, jag hatar att fjäska..................
eller göra till mig .........
Men inte göra VID MIG :D
hihi, det var lite torrt men men, nu ska jag inte skriva mycket mer, inser redan hur mycket text här är!
Pouss Veeera

Kommentarer
Postat av: Ellebellebus!

Hhahahaah rooligt inlägg babe :D ABC simple as 123 :D <333333

2009-03-02 @ 15:40:38
URL: http://dumochdummare.blogg.se/
Postat av: vivi

jo NÅGOT måste man ju kunna i skolan ;)

haha.. när börjar dansen ikv? pouss.

2009-03-02 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0