25/3-09, Söker du barnvakt? ;D

Dagens plan var att passa Mickis lillasyster Lovisa, då alla dem skulle iväg o jag äälskar barn och gärna vill passa barn =) Säg till om ni söker barnvakt hahah!

Okej, detta ska inte vara en jobbannons haha! I alla fall, Micki blev sjuk så hon kommer va hemma nu ändå och då jag ska resa me brossan till Spanien tidigt på lördag morgon vill jag inte blev sjuk! Trist =(

Så nu tänkte jag träffa Vera, hon sover väl så jag ska försöka få tag på henne!

Vad ska ni göra en lönings-dag som denna? :D

Puss HEJ / e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Då är du precis som mig käre elle belle. Jag älskade att passa barn när jag var "ung" ;-) och ville altid passa dig, men Sara ville aldrig. Haha =)



Ha en SUPER resa nu. Hälsa familjen och framförallt till din GAMLE far ;-)

2009-03-27 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0