3/3-09 mindre än 400 dagar kvar, lite lite mer än 300 dagar.

Så nu är klockan 11:31 och jag spelar jazz på högsta!
Fint svalt väder ute och pulsen den är som lugnast. Känner mig otroligt glad!
Men ska ta igen lite sömn nu när jag ändå ligger i sängen.
Slutade skolan klockan tjugo i 11 egentligen men så åt man i matsalen och gick vägen hem.
skönt att inte vara på badhuset nu och simma. SÅ SKÖNT!
och SKÖNT att jag heller inte följde med sanna och sillan till gymmet nu, tror jag hoppar det nu när jag känner att jag börjat bli skoltrött. VILL BARA BARA BARA SOVA!
om det inte är jättefint väder så att säga, för så fort vädret börjar stråla positivt då ser ni vera överallt!
YES. <3
min rubrik... ska vara en påminnelse för mig själv.
Mina bästa dagar händer då.
poussssss på det asså.
Nu ska vera sova och få sin skönhetssömn på topp!

EN STÖRD BILD, JAG GILLAR STÖRDA SAKER!
" I NORMALA MÄNGDER "
GODNATT! =)        / Veeeeera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0