4/3-09, Helg snart! =)

Medan Vera o Cornelia har haft studiedag och uppehållar sig med att umgås, har jag haft en 3 timmars lång svenskaskrivning som förövrigt kändes väldigt bra ( o skönt att ha de avklarat! ), pluggat satan de två senaste dagarna och ska både på möte imorgon och spinning! Känner mig som en superwoman samtidigt som jag känner mig tråkig!! Men i helgen all right, då rockar man loss =D
Aja, känner mig duktig nu! Har bara lite kvaaaur =)
Och jag LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS JAG SKA SE MIN DEGRAW!! :D
Älskar Gavin Degraw om någon missat det! Sånt här behöver man för att kunna fokusera sig på plugg och liknande, för att sedan få en belöning! Det är de bästa sättet att fokusera på med plugg och träning. Att ha ett mål som du verkligen kan kämpa för =)

Aja, ska sluta babbla på med tråkiga vardagssaker som den vanliga dödliga jag är. 
Ha de fett ! Ellebellebus !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0