4:e mars 09, ha, detta var en dag jag en gång firat..

Cornelia sover.. och klockan är ett? jag menar .. shit?
hon somna halv 12. å herregud.
jag sitter här och snackar gojja på msn och försöker få mig själv att bli trött.. men det funkar inte. Så då tänkte jag hitta själva dom störda bilderna jag och hon alltid tar på hennes dator men .. jag hittar varken bilderna eller papperskorgen. Hennes dator är så hemlighetsfull ! Men om några timmar ska vi vakna igen och då ska vi till sjuksköterskan som gillar att prata om sina ex i hennes unga ålder.. japp, efter det ska vi till stan och köpa presenter, sedan ska vi sola, sedan ska vi till pauliskolan? sedan ska vi GYMMA och sedan ska vi hem och plugga. BAJS :D
HEJDÅ FRÅN EN VERA SOM HAR EN AVDOLMAD RUMPA!
oj .. glömde nämna att jag även pratat med Victor igen :) så .. för att jag inte ska glömma måste ja ha det uppskrivet.. ska hem till honom på söndag! kram!

och så fick jag precis reda på att franco den jäveln skyller på mig? :O
Att det var mitt fel att han fick sopa upp riset på johans golv. MEN :o HAN SOM SA ATT HAN VAR KOCK? :O
hahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0