5:e mars 09, 00:20

Så nu är det torsdag, det är denna dagen jag borde fasa för!
Det är idag om några timmar som jag kommer ha matteprov i skolan, och vera har inte gjort mer än ett tal hemma. Resten har hon jobbat i skolan och det har gått jättebra. . . Men sen om man känner mig? så vet man att mitt minne suger så jag kommer säkert inte klara provet imorgon. Men vet ni vad? Vera nöjer sig med ett jobb på maxi ändå så.
Eller var jag än kommer jobba. Livet är för kort för att satsa själen på. Leva livet tills livet håller är vad mitt motto är!
FÖRDOMMAR KAN DÖ UT! Höga förväntningar tar död på människans egen frihet.
Vera är som en människa, en som ska bli älskad lika mycket även om hon kör med truck på ica.
japp japp japp japp japp Imorgon ska hjärnan sättas på prov igen, den ska börja tänka. PÅ MATTE TAL!
Men morgondagens första lektion kommer vara SPANSKA där jag ska stå själv inför klassen och snacka spanska tills jag babblat färdigt om HELA mitt schema och vilka lektioner jag gillar m.m
ska bli .. mållöst.. !

" jag vet att DU vill, jag vet att DU kan, jag VET att du inte vågar "


/ VERIS

Kommentarer
Postat av: Gupta

jag vågar allt:D

2009-03-05 @ 20:13:02
Postat av: vera

hahaha ja därför är du bäst babe :D

om du slutar lyssna på tysk skit!

2009-03-06 @ 13:08:32
Postat av: Gupta

kmr jag dock inte göra :D e ändå bäst :D

2009-03-08 @ 00:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0