6/3-09, Det här e sagan om coolaste tjejen i det långa landet falukorv..

haha nu ligger jag " risigt " till enligt min så kallade bror. Skulle inte kunna kalla honom det. Mer en självisk egotrippad kille-kille kärlek. Man får inte säga b-ordet här så därför heter det just nu kille-kille kärlek. Japp, han kommer ta ifrån mig denna datorn också som jag skriver på .. haha fuck off will ya?
Men det klarar man sig utan, vilket han kommer störa sig på att ja gör :)
jag kommer alltid klara mig =)
Men nu medans ja rensade privata saker ur datorn för att inte han ska hitta det så hittade jag även denna som Emelie skrev om mig som sedan skickades till Andre! HAHAHH


" Hon är söt, hon är ball, hon har minne som suger, hon har hjärta, hon har själ, hon ställer inte upp och suger. Hon är het, hon är grann, ops, hon försvann. Dyker hon upp ta vara på denna tjej, hon är the shit, hon är it, hon gillar din grej. Hon e vart, hon e där, hon e Mrs cool Nu känns det som att det blir en novell, fast det duger inte för dig ? hell. Det ska bli en bok, för långt e inte på tok. Okej, då kör jag. Hon har piercing i magen, såklart i en hemmastudio tagen, hon följer inte ofta lagen, nu finns det inte många passande ord kvar som slutar på agen Förutom att hon gillar att springa hemma NAAAUGEN SNIPPAN snapp slut så var denna sagan slut Det här e sagan om coolaste tjejen i det långa landet falukorv..  "


hahahahahh baby-E i loveu<333
nu ska jag vidare till limhamn och röja denna fina kväll. POUSS! / vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0