6/3-09, @ Sanna

så nu snokade jag i sannas dator och hittade två bilder!
MINNEN !

Korven på första bilden var min korv som jag åt.. eller ja? kämpade med att äta den rättare sagt.
Andra bilden är en fiiiin bild på sanna, VERA GILLAR DEN :)

förresten idag hade vi kör, som vanlig skickade läraren runt en lapp där vi ska skriva in vår närvaron.
Men så sa vår kör lärare också att om man ville sjunga solo på konserten skulle man skriva det vid sidan om namnet!
JAPP, HAHAHA TASKIG SOM JAG ÄR SÅ SKREV JAG
" sanna andersson  vill sjunga "
hahah och hon fick inte reda på det förrens i slutet av hela dagen. Och nu kanske vår lärare kallar upp sanna så hon får stå framför alla på kören och förklara sig om varför hon inte vill sjunga när hon skrivit det på lappen?
hahaha .. det kommer bli kul.
ÄVEN om det är jag som kommer sitta där och ta emot skiten :) haha
men det var värt det !
Ni skulle se hennes min på no:n. när hon fick reda på det. AUCH!
iallafall, nu har jag sagt att jag är på prive. men inte är jag det. jag sket som sagt i det och chillar hos sanna :)
Nu ska jag snacka me sanna pousss <3
(kanske även slå henne på skitgubbe igen)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken äcklig korv såg ut som nåt helt annat!

2009-03-07 @ 17:03:56
Postat av: vera

haha tänk då en stooooor plåt lastat med detta!

det såg inte så fränt ut inte! Men så är dagens skolmat tyvärr! haha

2009-03-07 @ 18:31:55
URL: http://sannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0