7/3-09, jag önskar jag kunde säga..

Nu är vi nyvakna, klockan är 13:07
natten blev katastrofal. Vi kämpade med att sparkas tills någon av oss vann "matchen" den som vann fick sätta benet över den andres kropp å ta en stor del av sängen... hahah och jag vann :)
Tills jag somna, då sanna fick samtal mitt i natten och hon snacka... sen blev hon pigg och satte sitt ben över mitt.
När jag vakna såg jag inte sanna i sängen? HON LÅG LÅNGT NER. hahaha huvet var typ vid min mage?
Skumt.  Men nu lyssnar vi på " ett långsamt farväl " för att det påminnde oss om i fredags.
Då josefine i klassen skulle redovisa en låt, så valde hon just denna.
Snacka om att man blev rörd :O
så medans hon spelade upp den högt i klassrummet så sjöng jag och sanna igenom hela låten högre.
haha, och sara och victor och resten som hann redovisa.. tänk att man kan se personer bli såååå känsliga och personliga! Det var verkligen så guligt!
Men tur man själv valde att redovisa om något som inte handlar så mycket om mina känslor, förhållande, och personliga grejer. haha !
nu ska vi äta ägg.
puss vera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0