7/3-09, who am I ?

Igår vare mys med två av mina bästaste tjejer. Först var den saaaaaaaknade Sandra på besök hos mig! Vi snackade en massa, åt en massa & skrattade en massa. Vad som händer så är  hon ALLTID där för mig, och jag kommer ALLTID vara där för henne. Hon är så min förebild.

Sen kom då underbara gulliga Majki förbi så vi drog ut på en seeeen stadsvandring i staden och upptäckte Malmö i all sin glans. Pratade om allt som händer, har hänt och kommer hända. Dock nyste jag en hel del och det några meter eller så skiljde oss då hon inte får bli sjuk haha. Aja, haha bara hon är frisk så jag kan komma o kolla på henne när hon vinner (Y)

Haha, en toppendag.
Nu ska jag snart dra till Josefine för att umgås en timme eller så =)

Vad ska ni hitta på denna lördag i mars?

/ Ellebellebus!

 

Jag o Sandra på hennes student, jag och Micki på våran bal. Båda tagna förra året!! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skit vad du ändrat utseende sen förra året!

2009-03-07 @ 17:04:52
Postat av: Anonym

Det är roligt med riktiga vänner :)

2009-03-07 @ 18:39:52
Postat av: Anonym

Haha ja jag har förändrats otroligt! Till det bättre tycker ;)

Ja verkligen! Riktiga vänner ska man ta hand om! =)

2009-03-07 @ 19:22:23
Postat av: / Elle Belle

2009-03-07 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0