8:e mars mmmmbop (8)

haha jag och emelie hade en riktig catfight! PÅ RIKTIGT.
i min säng, så mamma fick komma ni och säga till oss!
och att om vi fortsatte skulle grannarna tro de va bråk på riktigt :D
men så är det med syskonkärlek <3 hahahahaha :D
hahahahahahhahaha! tänk när vi står tärnor till varann? KOMMER FÄLLA HENNE PÅVÄGEN! hihihi!
hahahahah :D 
sedan gick det över till att emelie sparkade iväg ett glas fyllt med sockerfylld dricka rakt ner för min säng och hela väggen !
Ush snacka om att det kommer samlas kryp där :(
får säga till mamma om detnär ja inte e hemma så ja inte får skäll :D som den gången då jag
**** på golver å sängen.! blä
iallafall.
Nu ska vi chillavidare och inte slåss, det räcker med att ett födelsemärke åkte av och massa riv sår överralllt!
SÖK PÅ YOUTUBE: MMMBOP
DET ÄR EN GAMMAL KLASSIKER!
VERA ÄR KÄR!
VI SKA HA DEN PÅ KONERTEN I SKOLAN OCKSÅ
YEEEEEEEEEEEEEEEEEES
pousss ´/ vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0