8:e ,mars

Kom ihåg att det du gör är vad du gör är det du gör som gör ditt liv.

Flummigaste:
kid cudi vs. crookers - day ´n´ nite (8)
& att jag precis försökte skaffa en ny bilddagbok men ändrade mig igen, man kan inte göra sånt bara för man har tråkigt och inte kan somna kl 03:24? haha!

övrigt:
Vera är hungrig och längtar något sååå enormt efter dagen. Den dagen som snart är här.
Dagen vi träffas <3


förresten glömde säga att när jag var på bussen med sanna, så sjöng vi massa låtar hela tiden!
Bland annat djungelboken, långsamt farväl och seven nation army.
 Hahaha jag hoppas inte vi gör om det igen, för låtarna kan inte sluta fastna i huvudet!
Plus att ett visst folk i bussen kollade på oss när vi sjöng! haha
men sen gick vi vidare till






pouss vera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0